2010. június 21., hétfő

LBD-botrány...Little Black Dress ...

12 csini díva kis feketében...jól ki lett ez találva:)Ezek a fekete címkés gyűjtős-Barbiek talán fél éve vannak forgalomban, a kedvencem sorrendben:3. 7. 11....és a 9.nem igazán vonzó nekem.Külön lehet kiegészítőket venni hozzájuk (na nem nálunk ) ,ha jól fordítottam híres tervezők is felöltöztetik őket ( jótékonysági célokat fognak szolgálni).Pofijukban összegyúrták az eddigi összes baba vonásait...így sikerült:
...és még Barbie-ék sem ússzák meg botrány nélkül,pedig aztán lehetne fontosabb dolguk is egyeseknek egy gyűjtők számára kiadott divat-baba dekoltázsánál...(végül is ez nem is kislányok kezébe készült)
...szóval sokan felháborodtak,hogy az egyik színesbőrű modell ruhája többet mutat,mint kéne.Szerintem nem ezen kellene kiakadniuk,ma már ez igazán nem botrányos(nézzenek meg egy divatbemutatót) ,viszont megjelent egy szolidabb változat ...valakik nagyon megijedtek?
...nekem meg van egy kis botrányhősöm (kb 1 hónapja),bár ha mind a 12-ből választhattam volna,még várnia kéne :)
Most már nem bánom,hogy csak ez az egy baba volt ...a lányok szerint öreg,de annál jobb,hogy ilyen jó formában van a vén csaj.Egyszer még sokat fog érni nekem ez a szemérmetlenség
:D

2 megjegyzés:

Ramimami írta...

A 3-as számút lehet kapni a nálunk lévő játékboltban. Sőt le is árazták 7e pénzre. (kb 1 hónapja láttam)

martimez írta...

Szerintem az már nem sok érte,nagyon szépen meg van csinálva a haja,körme stb.Ezek szerint el vannak szórva a boltokban,és nem is nagyon buknak rájuk ...ez nem is baj :)