2010. június 22., kedd

ilyen volt ...ilyen lett:

Még az egyetemista lányaim keze nyomát viseli ez a tépett idegrendszerű és testű Barbie "veterán ".A haját egy kicsit feljavítottam,de a vágást ő sem kerülhette el.A vége elég seprű volt.Közben mutatom milyen ruciban adom majd vissza a szomszéd kislány átszabott szőke Steffi lánykáját.Van 2-3 Yorkshire terriere,ezért kapta ezt a pólót (Emma kinőtt pólójából ),s hozzá illő kis csajos szoknyát...bár egy nagyestélyi sokkal egyszerűbb lett volna...így utólag.
Az "ámulás"t itt is lemostam a pofikájáról (aceton) és modern, fiatalos arcot akartam helyette,én elégedett vagyok a régihez képest,de még van mit gyakorolni csak nem nagyon van áldozatom már :D...és kéne még vékonyabb ecset ?
A dekoltázs a varrás során nyúlt meg egy kicsit,és nem botránykeltés céljából ilyen :D
Nehéz lycrás pamutot szépen behajtva varrni,szabásminta sem volt,csak "gondolomformán" készült.








Az agyag köcsögöt és a vállfát én csináltam...jégkrémes pálcikából.

5 megjegyzés:

Kicsoda írta...

dobbenetes vagy!!! fantasztikusak ezek az atalakulasok!

Edige írta...

Csoda klassz lett ez is!

batorba írta...

Ez megint egy nagy átalakítás volt! Eszméletlen!! Gratulálok! hogy van türlemed hozzá!!!??? Valamelyik nap pakolgattam a lányom babáit...és rájuk is ráférne egy alapos átalakítás....lehet megpróbálom majd idővel!!:-)))

Virág írta...

Nagyon jók a babáid! Egyre nagyobb kedvet érzek én is, de sajna időm még mindig nincs rá... :o(

martimez írta...

Köszi.
Bátran kezdjetek hozzá,ha nem tetszik le lehet törölni.Persze én is a rondákat kaptam elő :)