2008. október 30., csütörtök

YS lecke 2


Míg egyesek 2 nap alatt annyit alkotnak,hogy egy fél ajándékboltot megtöltene,én csak toporgok... íme: az utolsó levelek már egy kicsit jobban néznek ki ...,
...az elején csak egy helyen rögzítettem,de így nem lehet elkerülni a problémát, ami az íveknél adódik,bárhogyan próbálgattam sarkos lett ...ehhez biztosan nagy gyakorlat kell,hogy mindjárt szépen sikerüljön...
Ezért körömmel kialakítottam az ívet,majd gombostűztem..elég macerás,de sokkal jobb lett az ív...aztán megtaláltam tegnap egy YS-ós oldalon,hogy erre már van is egy célszerszám:




Szerintem nem vasalóval csinálja,csak valahogyan megkapargatja...de az ívessel nem tudom elképzelni hogyan...még tettem fel két képet.

9 megjegyzés:

Monika írta...

Megszenvedsz vele,de szerintem nagyon szép lesz a végeredmény!!!!

ezkriszti írta...

Keze is jól fel van szerszámozva.
Rávasal, vagy mitől látszik a behajtási vonal fehérnek?

martimez írta...

Vasalót nem láttam,feltettem még két képet,de azzal szögletes behajtást csinál.

Szömörce írta...

Jaj, én meg azt hittem, hogy az te kezed :)))

helen írta...

Szerintem a sarkával ívet rajzol rá, benyomja az ív mentén: olyan, mintha karcolná, aztán behajtja és a szerzám íves felével ráerősít a "karcolásra".

Egyébként nagyon tetszik, amit csinálsz. Teljesen meghozta a kedvemet hozzá...

martimez írta...

Márti,ez nagyon úgy néz ki,hogy Yoko Saito keze,30 éves (!) patchwork gyakorlattal...sajnos nem az enyém

Helen,köszi és örülök ha más is megfertőződik!

ezkriszti írta...

Tanulságos képek. Köszönöm. Várom, hogy haladsz vele.

idi írta...

Nagyon jól haladsz.Szép munkához idő kell.Légy türelmes,megéri.Ügyes vagy.

bruercsi írta...

Nagyon szép lett! (már láttam a kész neszit!)
Remélem nem haragszol meg, ha mutatok egy trükköt (habár lehet, hogy ismered) itt:http://www.foltosdolgok.hu/technikak/az-applikalas-lepesei/#comment-2618
ide, a megjegyzésekhez írtam egy jópofa dolgot, ami sokat segít az applikálásoknál (én is úgy tanultam, nem magamtól vagyok ilyen "okos"!)