2008. október 27., hétfő

...az a 7 dolog,amivel tartozom...

Bocsi,akit 1-2 órája félrevezettem egy jó kis "Giveaway" erejéig,de épp csak egy rövid időre jutok ide,és nem vettem észre,hogy vége is van már...hát ilyen mohó vagyok...legyen ez az első dolog?!
2.Az elsős lányom iskolakezdő feladata:rajzolja le ,ki mit csinál otthon a családban...engem a számítógép elé rajzolt ...ezen el kellett gondolkodnom: miért is?
mit gondolhatott a tanárnő?...mentségemre felhozható talán ,mintha szabadidős tevékenységre irányult volna a feladat?!.
3.Nálunk sok dolgot a férjem csinál,amit egy átlagos családban,vagy az olvasókönyvekben a MAMA csinál pl.Fánk,pogácsa, lángos-sütés szobanövény gondozás,kertészkedés,gyakran főzés,bevásárlás...lássuk csak akkor mit is csinálok én???-persze ,ott vagyok a számítógép előtt
4....ebből azért kiderül-választani tudni kell-kifogtam az(1-2) évszázad férjét,(vagy ő engem?)bár mostanában már nem kérdi meg ,elkapcsolhatja -e a tévét,simán elkapcsolja ,ez talán jelenthet valamit?!
5...imádok filmet nézni,régebben majdnem mindegy volt,hogy mit,ma már időhiány miatt is kénytelen vagyok válogatni,párat többször is meg tudok azért nézni pl : Amelie csodálatos élete...(ja és szeretem azt a részt,amikor Amelie szeret száraz magokba nyúlkálni...stb)Asszonyok a teljes idegösszeomlás szélén(Almodovar egy kedvenc)...és nem vagyok rá nagyon büszke ,de végigbőgtem A szív hídjait(délelőtt),de annyira,hogy délután a munkahelyemen azt kérdezték,meghalt -e valaki...ez több mint 10 éve volt,persze most is bőgnék,gondolom
6.többször van olyan érzésem,hogy ez már megtörtént velem,hosszú,bő csipkés ruhában,sokágú gyertyatartóval a kezemben ,egy ódon kastélyban "suhanok",a szoknya szinte faltól falig ér ,olyan bő...mindig is vonzódtam a ruhákhoz,divathoz,egyetem után be is iratkoztam egy divattervező szabadiskolába,ma már inkább a régi viseletek érdekelnek:csipke ,bársony ,selyem...imádom-ezért is szúrtam ki magamnak a CRAZYT
7.szeretem a kesudiót...nagyon


Sajnos már mindenki össze-vissza pécézte egymást,nem sok lehetőségem maradt,de
én szivesen kipécézném őket is,bár talán nem látogatják a blogomat:

Antonio Banderas
Jeremy Irons

2 megjegyzés:

Princi írta...

Hű, Amelie és a régi gyönyörű ruhák nekem is kedvenceim!!!

Ahama írta...

Akkor az évszázad férje címre már legalább ketten pályázhatnak :)).