2009. december 16., szerda

...most szóljon vagy ...

...hallgasson örökre,aki ...
...szóval részletek a "Húzogatós cuccomról":

...bár...nem szokott nagyon erre járni az illető (vagy igen? :))) ) ...na de ha mégis,netán tán ,most kell kiabálni,hogy rosszul lenne ilyen pikáns részletektől (az illető ajándékon egy pajzán barokk népmese is megelevenedik,tudtomon kívül:) ...még időben van.
Feladat,sikítson mindenki ,ha nem akar(na) ilyet...
lehet,hogy köztetek van ,és így megmenekül a rémséges bugyogós meglepetéstől...az aki nem 'szok' erre járni,(vagy talán véletlenül),nem is tudom:))))

10 megjegyzés:

KicsiKató írta...

:(((((((((((((((

Sajnos nem engem húztál, mert rólam tutira tudod, hogy rendszeresen visszahúz a szívem... Pedig elfogadnám!:)

Barbi írta...

Én nagyon bírnám! Nem én vagyok az?;D
Sajnos nem, én már minden játékomon túl vagyok!

Mici írta...

Én meg akár lehetek is, mert ugyan járok erre, de ritkán hagyok nyomot. Ugye én kapom? Jaj de örülnék neki!!! Szeretem a pajzán dolgokat!!! ;)

Hajnoca írta...

Vagy én lennék az?
'egy pajzán barokk népmese is megelevenedik" - hűűűű!!! Ami pikáns az jöhet!;-)
Dobjuk fel egy kicsit ezeket a hideg napokat.

treboretta írta...

(mivan nézés)Nekem tetszik ,bármi ami pajzán ide vele(kacagás)

Kata írta...

jujj, hozzám is költözhetne igazán. :o)))))

Larion írta...

...Akkor én mármegintlecsúsztam valami izgis dologróóól? Jaj, de káááár...........

lapappilon írta...

tetszik! gyönyörű ! ki nem karna ilyet??? :-D

enigma írta...

jöhet, nanhogy...de hát én is erre járó vagyok, tehát aligha...
talán egy másik körben lehetne nekem is bugyogós? :)

Hajnoca írta...

Márti drága!
... akkor szólok, hogy szoktam erre járni!:-)
ÉN LETTEM AZ A SZERENCSÉS!

S azt hiszem beletrafáltam a 'pajzán barokk népmesébe".

Ma kaptam meg a csomagot és annyira kíváncsi voltam a tartalmára, hogy MUSZÁJ volt kibontanom!
Leírhatatlan nagy örömet okoztál nekem a csomaggal! Köszönöm neked!

Gondolatolvasó lehetsz, mert épp a napokban gondolkodtam, hogy kellene vennem fonaltartókat és egy varrós ládikát a sok fonalnak.
A nyuszis párna meg egyszerűen fenomenális!

Képekkel illusztrált folytatás a saját blogomon. :-)

Hogy kell 'füligérőszájas smilet" csinálni?
Most az látható az arcomon!
Boldog és békés karácsonyt.