2009. december 2., szerda

Ajánlás...Bikali Reneszánsz Élménybirtok

Ennél a képnél olyan érzésem van,hogy Süsü mászik elő valamelyik ház mögül:)))
Nagyon izgalmas programok várják a látogatót ,2010 április 1-től,Bikalon.Itt még több kép és információ van,akit érdekel .
Talán legtöbben még nem hallottatok erről a kis baranyai faluról(hacsak nem vagytok Hetei Hetes rajongók,ott már többször elhangzott a Puchner-Kastély reklámja kapcsán )
Férjem testvérei és anyukája él ott,így gyakran járunk oda.A képeket egy főpróba alkalmával a sógornőm készítette,én még nem láttam belülről...a gyerekek jártak már az állatsimogatóban,és lovasbemutatón,nekem várnom kell az április elsejei nyitásra.
itt tavasszal már patak fog csörgedezni...

szeretem ezeket a szobrokat

nem marad éhen senki...
a gyerekekre is gondoltak...
ilyen klassz kis mosdók vannak




A színészek ruhái is itt készülnek...még számos mesterség korhű műhelyébe be lehet majd kukkantani.

nyitás: 2010 április 1.

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Nekem gyerekkorom kedvenc meséit juttatja eszembe Holle anyótól kezdve Rigócsőr királyig.Szívesen megnézném,talán még olcsóbb szálláshelyet is lehet találni a faluban.

Barbi írta...

Hihetetlen jó hely lesz ez!

Hunszil írta...

Vha........... egy darab meseország van készülőben. Már most IMÁDOM, mi is biztos megnézzük, lemegyek a két nagy kamasz-mamlasszal:)
Én is kiteszem, jöjjenek majd minnél többen, ismerjük meg ezt a helyet.

Zsófi írta...

Jól néz ki!
Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmemet. :-)

Erika írta...

Jujdejó! Mi is elmegyünk a nyáron, köszi!!!