2009. november 1., vasárnap

A lazaságról ennyit... egyenlőre,tripla leszúrt Ritberger?


Csak nem hagyott ez a Poppy Treffry féle lazasági próba hidegen,így egyik éjjel 1 és 2 között (nem tudtam aludni)'a lovak közé csaptam'...hát ez lett:)))
...én indultam volna előre,erre a tű jobbra,majd balra ,aztán meg megint jobbra,a ráma alul minduntalan bele is akadt valamibe,ilyenkor ugrottam valamerre,később kiderült nem jól tettem vissza az alsó darabját a gépnek.Pedig annyira egyszerűnek tűnik,mikor másnál látom:(
A kísérlet eredménye:
A tripla leszúrt Ritberger is nagyon tetszik...mégis kihagyom már ebben az életemben...

...bár halkan megjegyzem azt sokkal többet gyakoroltam úgy 5 éves koromban,10-20 cm-es befagyott pocsolyán.

4 megjegyzés:

Edige írta...

Pedig érdemes lenne még gyakorolni egy picit, mert nekem nagyon tetszik a végeredmény!

Judilla írta...

Szerintem tök jó lett !

martimez írta...

Köszi a biztató szavakat,néha meg-megnézem,és ha úgy veszem szemügyre,mintha más csinálta volna...akkor elmegy,de csak messziről:)))

Judit írta...

Nem rossz!!! Én szeretem ezt a technikát, de nem tartós sajnos. Viszont arra fel lehet használni, hogy apró részleteket emelj ki, mint egy grafikai utánarajzolás, mint az akvarellképeken utólag belerajzolnak, na mindegy nem értek annyira hozzá.