2009. november 28., szombat

Félkészen...

Ez egy falikép része,L.Anderson után szabadon(?)
Először kicsit bizarrnak tűnt L.A. bájos kis primitív stílusához a Swarovski,aztán alig vártam,hogy végre oda ragaszthassam...talán szarka lehettem előző életeimben,mert imádom,hogy csillog
Vasalni nem sikerült,(bár azt hittem ,olyat vettem ),így megpróbáltam textilragasztóval...az eredmény nem túl biztató,mert...


Az angyalka szemtelenre sikerült,még pótolnom kell a szemeit,most vettem csak észre..,

(Itt talán jobban látszik a swarovski)...ami mára kis macergálásra sorban elhagyta a helyét,lepotyogott,a ragasztó viszont látszik,ki kell találnom a kristályok helyett valamit.(A képeket tegnap csináltam)
Elkészült a turis fonallal is a hímzés,még nem tudom,mi legyen...
Még ezt sem tudom mi lesz ,talán párna?...egy adag TGA (Dark Chocolat) nem volt rá elég,padig 1 szállal varrtam.Itt eredetileg nem így volt a szöveg,mert először ki akartam hagyni,aztán meg kezdett onnan hiányozni,másképp hímeztem oda...legalább gyakorol a gyerek:)))...
...erről jut az eszembe,tervben van egy párna a rendhagyó igékkel,így mindig szem előtt lesznek

5 megjegyzés:

honfiviki írta...

Nagyon tetszenek! Szuperek! Abszolút megfertőztél ezzel a dologgal! :)

martimez írta...

Örülök neki.Ha tudok ,szívesen segítek.

Anzso írta...

Én is imádom a csillogó dolgokat és a Swarovszki a gyengém. Szerintem nagyon szuper lett.
Én szoktam Swarovskit ragasztani textilre is, speci akrilkő ragasztóval szerintem ahol a kristályokat vetted ott van olyan ragasztó. Pólóra is ragasztottam vele és a kézi mosást is kibírta.
A másik hogy a vasalható kristályt nem vasalóval kell odaragasztani hanem ahhoz is van páka szerű szerszám amivel ragasztani lehet legalább is én így olvastam.

martimez írta...

Köszönöm a tanácsot,majd utánajárok .Hallottam arról a ragasztó pákáról is ,de régebben a vasalóval is tudtam....persze ez nagyon apró,állítólag a műkörmösök is ezt használják- (talán nem vasalóval:)))

Edige írta...

Szuperek lettek, egytől-egyig... Írtad már, hogy honnan szerzed ezeket a szuper mintákat és én véletlenül elsiklottam felette? Nagyon tetszik ez a stílus.