2009. február 3., kedd

Mesés blog ?


KicsiKatól ,és már egy kicsit korábban Violinitől kaptam ezt a megtiszteltetést((mese a függőségemről?),csak nem volt internetem...vajon miért?Azt hiszem ez a függőség már kezd kórossá válni,amit eddig nem ismertem el a szemrehányó családom előtt,pedig lehet benne valami.Annyira hiányzott,hogy hiába ülök ide ,nem tudok meg semmi érdekeset,kivel mi történt,hogy fejezte be,mit vásárolt,mit látott,olvasott...mert azért ideültem megszokásból,de csak rendezgettem a dolgaimat a gépen...(na azért nem a lakást)
2.varrás...már 5-6 éves koromban simléderes sapkát varrtam a babámnak,zokniból,keménypapirból,a szüleim nem bírták mire vélni honnan szedek ilyeneket,senki nem varrt a családban.
3....egy varrónénitől kunyeréltunk maradékokat,ez volt a legféltettebb kincsünk.Egyszer véletlenül ráfolyt az indigótinta egy darabka nylon csipkére,csodás lila szine lett(csak valahogy mindig odabiggyesztettem a babára,de nem mertem elvágni,tudtam ,hogy pótolhatalan),hogy azóta imádom-e a csipkét,(selymet,bársonyt)nem tudom,de már tudat alatt anyagot festettem
4....a gyűjtögetés szenvedélye,lehet az PWkönyv,PW anyag,képek a netről,gyöngy-és mégtöbb gyöngy...nem tudok nemet mondani nekik
5.Ha valami nagyon hatalmába kerít,nem tudom abbahagyni,akár könyv,vagy film,ágyuzhatnak miattam,az sem zavar...ez így 4 gyerek mellett elég ciki ,nem?
...még vannak gyengéim,de most ezek jutottak eszembe(a "barnácska" és a rakott zöldségek ízorgíája is nagy hatással van rám,az utóbbi nem olyan vészes,de rengeteget meg tudok enni belőle,főleg hültében,vagy másnap,a süti most kezd hidegen hagyni,3 hete nem eszem cukrot és élesztőt,és ez úgy látszik nekem kedvez(bár ha itt lenne mellettem ,talán elcsábulnék.

...szerintem már nem kérek fel senkit,mert én is iszonyú sok blogost tartok szoros megfigyelés alatt,nem is akarok választani...ki találja ki ezeket,már egyszer nekem is kell valami jó kis lerohanást kigondolnom.

Nincsenek megjegyzések: