2009. február 5., csütörtök

Colette játéka...a fityegők




Colett tehet róla,hogy igéretszegő lettem:))
Ha cipzárat kell cicomázni,már régóta használom a zsugorkát(Sárkányölő SZt.György-stílusú ovis zsák...dísze:lángot okádó sárkány, pajzs alakú lapon-első zsugorkás bejegyzésemben)
Határ a csillagos ég,azt csinálsz belőle amit csak akarsz,az anyag mintákát pl...
SEGÍTSÉGET kérek,ebben az ügyben,ti melyiket használnátok a gésáshoz:(a mintásból csak egy csíkot gondoltam,hogy jól lehessen látni a FITYEGŐT-neszeszernek)
A.pötty-hímzett vaj(selyem-molinószerű)
B.hideg-nyers len
???
Már nem hiszem,hogy elkészül péntek 8-ig,ezért így veszek részt a játékban:((

Itt meg egy másik példa,ha még anyagunk sincs,azaz"GOMBHOZ KABÁTOT"...
Laurel Burch régóta tetszik nekem,sajnos3-4 éve(még a Foltvarázsban is) kerestem,mire Ezüstvölgyben tudtam volna venni,már nem voltam olyan lelkes,annyi gyönyörűség volt ott.
Ezért nyomtattam magamnak egy darabkát,100%selyemre...ezt még a héten be kell fejeznem,mert van rá jelentkező.
Kipróbáltam a fekete lapot is az "álomhozó"macska ürügyén,ezt most nem mutatom,mert unalmas már...

12 megjegyzés:

idi írta...

én az A-ra szavazok.De úgy is te döntessz:)))tudod te úgyis.Fantasztikus vagy:O)))Bocsi a tegnapi malőr miatt.

martimez írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
idi írta...

Szia.Igen meg.köszi.Utólag leesett,hogy nem a tied a szám mert említetted csak én a te nevedre mentettem el.

Tigrislilijom írta...

Hát...fantasztikusak ezek a zsugorkák. Hogy miket látsz beléjük! Én csak bambulok :-)) Tényleg nincs határ!
B változat talán.

Zelnice írta...

Nekem a nyers vásznas.Olyan dús a külső,kár lenne bonyolítani a belsejét.És dehogy elég, nekem pl. kezded meghozni a kedvem a zsugorkához, pedig nem láttam benne fantáziát! mi van a feketével?
Nem is értem, mi sülhet ki fekete háttérrel..

Endy írta...

E'n egy kendot vettem tole, nem tudtam, hogy anyagot is nyomtattak a mintàival. Gyonyoruek a zsugorkàid! A japàn anyag se rossz!

Abile írta...

Mennyi gyönyörűséget tudsz kihozni a zsugorkából!! Ez a gésa is fantasztikus. Nekem a pöttyös tetszik jobban hozzá.

Trudi írta...

Szuper ez a zsugorka, majd ha itt túlesek a határidős dolgaimon, beleásom magam a készítésbe, ha elakadok kérhetek majd segítséget Tőle, ugye?
Én a gésáshoz a selymeset használnám, mivel a japán kimonókra az a jellemzőbb.

Edige írta...

Nagyon jó ez a gésás anyag. Én a selyem-szerűt használnám hozzá, mert tényleg jobban illik a jellegéhez.

martimez írta...

Köszönöm a tanácsokat...igazán az "A" nem selyem,hanem egy kicsit vékony,gyŰrt pamut,olyan mint a vékony molinó,amit festésre használtok...

martimez írta...

Violini,nem az egész neszeszer lenne mintás csak 1/3-a...
Ja és a FEKETÉVEL meg az van,hogy egyenlőre ne vegyetek.

Colette írta...

Ha a legutóbbi bejegyzéseidet nézem, akkor nem kell csodálkoznom, hogy nálad zsugorkás lett a fityegő. Köszi, hogy beneveztél a közös mulatságba...