2008. szeptember 1., hétfő

Redwork...Sun Bonnet Sue...


...ez még nem az,ennek a "Hurrrrrá kezdődik az iskola "címet adom...
...és még ez sem az,bár "work" a javából...A házunk festése,parketta -csere,persze szobáról-szobára-,július óta tart,már sajnálom,hogy a ruhákkal teli kádat nem fotóztam le,több mint egy hétig a plafonig ért a cucc a kádban(szerencsére van másik fürdő ),de tegnap véget vetettem ennek és visszapakoltam(ez is egy nap!)...itt egy bordóra pácolt előszobai szekrényt kísérelek meg fehérre festeni...a férjem megkérdezte,mikor hazajött,hogy lefestem -e újra!!! -és nem viccelt...
Ötször festettem le,és ez lett a vége,az erdetileg fehérre tervezett szekrény szinte teljesen olyan "fáradt-rózsaszin-puder" lett,mint a fal,(ha ilyet akartam volna sem érek el jobb eredményt!)-ezért itt már megálltam.Még szép rózsás párnákat akarok varrni...de csak sorban.



Épp ezért nem sok időm maradt öltögetésre,de úgy megszerettem ezt a kis főkötős csajt-és persze kézzel varrni is imádok-hogy varrtam még párat belőlük.
...lusta voltam 2x átrajzolni a mintát,így az eredetinek a türözött rajzát hímeztem,(átvasalós tintaceruza)..ez okozott egy kis gondot az ABC-könyvnél,nem figyeltem,igy utólag önkényesen matek könyvet adtam a kezébe.
A melírozott cérnám is elfogyott közben,de mivel még időben észrevettem,hogy kevés lesz,sötétebb és világosabb árnyalatú pirossal pótoltam(elég ritkásan változik a szín az eredeti Anchoron,így nem feltűnő,szerintem.) !)
Még nem tudom ,mi legyen belőle,és sajnos,mivel nem a kedvencem a piros,nincs is sok anyagom, és a választék is kicsi errefelé szép piros pw anyagokból,még "pácolom "kicsit őket...,




7 megjegyzés:

Szera írta...

Tündériek! Hozzá lehet jutni néhány mintához?

martimez írta...

http://picasaweb.google.com/sandsmccain
A nagylányom szerint ijesztő,hogy nincs arcuk-olyan ,mint a horrorfilmekben a csuklyás gyílkos...DE ÉN NAGYON SZERETEM ŐKET,...szerintem csak annyira kis szerények,nem akarnak másoknak megfeleni,sem tetszeni...csak teszik a dolgukat,mindig nagy munkában vannak.

Unknown írta...

A lányok nagyon aranyosak! Az az előszoba szekrény bevallom drukkoltam amikor mondtad,hogy a bordóra rögtön elkezdted a világosat kenni de bejött, tényleg klassz lett. A kalapos lányok meg mindig is a szívem csücskében voltak, vannak lesznek. Mesések!

idi írta...

Szuper,hogy a lányok ilyen jókedvűen kezdik az új iskolaévet.A szekrény fantasztikus.Nagyon ügyes vagy.A hintás képtől pedig teljessen odavagyok.nagyon ötletes.Szépeket alkottál.

La Bastidane (Nathalie Locquen) írta...

C'est magnifique ....

Colette írta...

Nagyon szépeket és szépen hímzel, meg vagyok lepve. Kitaláltad már, hogy mi készül a sok kis szorgos kalapos kislányból???

martimez írta...

Köszönöm Colette,sajnos nincs szép pirosom,várok, talán Ezüstvölgyben találok valami csodát(csodákat) hozzá(még nem voltam ,nem tudom mi vár ott)-mert errefelé nincs direkt "redwork-ös" anyag...gondoltam a lánykákból is kellene még más "poziciókat"kitalálni(ezeket nem én rajzoltam)