2008. augusztus 30., szombat

Yoko Saito... kiállítás - 2007

Ezeket a fotókat egy norvég hölgytől "vettem kölcsön",aki valószínüleg találkozott az "applikálás királynőjével ",élő-egyenesben...


Egy gyönyörűség ,amit ha kézzel varrt(már pedig szinte mindig kézzel varr),nem egy varrós hétvégén készítette.Hogyan lehet csak szürke árnyalatokból ilyen szépséget varrni!





Egyik kedvencem a macskával teleapplikált quilt...emiatt megvettem a júniusi Tsushint ,aztán itthon kiderült,hogy nincs is benne a leírás.(és az is ,hogy az ő műve.Csak sikerült felküldeni a videót,nem csak Yoko Saito munkái láthatók.



object width="425" height="344"><
Az elkészült munkái alapján(mennyisége és munkaigénye miatt)kb. 200 éves lehet,elég jól tartja magát,nem néz ki annyinak...rossz a felvétel,de mégis felteszem...talán nem sokan jutunk el egy Yoko Saito tanfolyamra ebben az életünkben.

5 megjegyzés:

idi írta...

Gyönyörű dolgok.mindíg eláll a lélegzetem ezektől a szépségektől.Fantasztikus,hogy "egyszerű" anyagokból milyen csodákat készít.Mikor leszek csak a lábnyomába?Ha kicsit több időm lesz,megpróbálom.Nincs kedved egy közös mintához?Valami egyszerűhöz,kezdésnek?

martimez írta...

Van néhány könyvem,2 db kézzelfogható(is), neki nincs igazán egyszerű,vagy te tudsz?Szerintem direkt talál ki olyat,hogy ne utánozza senki.Már azon is gondolkodtam,talán nem alszik,és állandóan ezt csinálja,vagy van egy csapata,mint dr House-nak,nem létezik,hogy földi halandó egyedül ennyit varrjon.Azért körülnézek...Van egy könyve,piros fotelen egy tojás alakú ,szuper,elsőlátásra "nagymamavirágos..."táska,hát nem bírtam a mintát lemásolni,u.i.applikált hatszögekből áll,és oválisan torzul a virágalakban összevarrt hatszög,tehát mind a százhúszezer hatszög más...eddig jutottam.De nem adom fel,a turiban találtam egy vadi új ,japán szoknyát,teljesen olyan az anyaga mint a japán pw szövet.

Szera írta...

Fantasztikus!

Trudi írta...

Valószinűleg olyan szerencsés, hogy egész nap ezzel foglalkozhat. Pont én is azon a n.mamás táskán agyaltam, hogy miért nem egyformák a 6szögek? Az is eszembe jutott, hogy talán régebben készült és a használat során eldeformálódott. Bár, ahogy a precizitását elnézem, nem valószínű.

Zelnice írta...

elképesztő,köszi!