2012. február 19., vasárnap

Cloer (idegesítő ) kekszsütő automata...


Ő lenne az :Még karácsony előtt kipróbáltam egyszer, akkor Paleo kekszet kíséreltem meg (nyírfacukor, mandula őrlemény )...nem mutattam, szerintem sejtitek, miért.
... ééés ennél jóval normálisabban nézett ki, de nem volt tuti.
Akkor úgy begurultam, hogy nem bírtam elővenni tegnapig. Igen ám, de a papírok hozzá nem voltak meg, csak miután elszaródott (direkt így műveltetem a dolgot, mert természetesen nem az én hibám :D )...akkor szembesültem vele, hogy fele ennyi margarin kellett volna, mikor nagy nehezen előkerült a recept. (na én a neten kerestem egy kinyomós linzeres receptet, és azt kutyultam össze )...tehát túl lágy lett a tészta, így a kisdiónyi mennyiség nekem kifutott.
Ezek a legszebb példányok. 1 perc sem kell a 9 db keksz sütéséhez, de mire lehűlt és elkezdhettem fogpiszkálóval levakarni a TAPADÁSMENTES felületet, az bizony jó sok idő, és ugye közben a hajtépéshez is kellett a kezem :D
...és ekkor olvassa a férjem (hajam már nem sok maradt ), hogy szól a német eligazítás : ne olajozzuk, vajazzuk.
Én persze erre már nem emlékeztem...na majd legközelebb, mire lenyugodok (?), már talán erre emlékezni fogok.

Annyit káromkodtam (nem beszélek csúnyán általában) , hogy a férjem már azt mondta, dobjam ki.
Erre gondoltam bedugom a maradék apró diónyi gombócot (szerintem ekkora dió már nem is diónak hívja magát :) ) a mikróba, még ha egy merő paca lesz az egész, de valahogy süti állaga lesz, felhasználhatom darált kekszes akciókhoz,( ami egyébként méregdrágán is nehezen beszerezhető GL. mentes formában.)
És FELFEDEZTEM, hogyan lehet olcsó Gl. mentes babapiskótát sütni hirtelen felindulásból ( 4-5 perc mikrózás kriszpezős fokozaton) ... a " deennékegykissomlóit "esetekre az én kívánós ,diétázó gyerekeimnek...meg magamnak.
Fincsi, ropogós- omlós, ahogy annak lenni kell . Megjegyzem a bolti mállik szét , ahogy hozzáérünk, ez sokkal jobb.

14 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Amúgy jól néz ki a süti! És a babapiskóták is :)) Elküldöd a receptet? ;)

martimez írta...

Majd a paleosat is meg a Gl.menteset is elküldöm.

Ági írta...

Háát, a kekszsütő az jól néz ki, meg a szép kekszek is, no meg a mikrós végeredmény is. Persze, ha a köztes macerák nem lettek volna. Még ilyen kekszsütögetőt nem is láttam. Kreatív lelkem a mintázat láttán először azt sugallta, hogy ez valamiféle textil nyomdázó micsoda. Lehet, hogy mostanában kevesebbet matatok a konyhában? :-))
Ági

martimez írta...

én is legszívesebben agyaggal is kipróbálnám, mi sülne ki belőle, de ártana a teflonnak...meg egyébként sem eszünk sarat...na szart, az igen, mármint megesszük a rontottakat is ilyen árak mellett.
:D

Évi írta...

Tisztelt Vásárlónk!
Az első adag keksz kisütése előtt, a sütőt nagyon magas hőfokra kell előmelegíteni. Az öntvény sütőlap, ekkor biztosítja olaj-zsír hozzá adása nélkül a tapadásmentességet. A készülék bevonata egészségügyi okokból, nem teflon, hanem egy speciális bevonat, mely nem jöhet le. Ha a készülék használatával kapcsolatban kérdése lenne, tanácsra van szüksége -mivel mindig kipróbáljuk az általunk forgalmazott termékeket, van tapasztalatunk- szívesen állunk rendelkezésére, várjuk hívását, hogy segítségére lehessünk. Üdvözlettel, BonAir BG. Kft. csapata

martimez írta...

Nagyon köszönöm, hogy kisegített a tanácsával, azóta sósat többször sütöttünk benne sikeresen.

Ági írta...

Sajnos eljött az az idő, amikor is el kell kérnem a gluténmentes receptet Tőled :-( Írok priviben, mert most tanulom ezt a dolgot.
Ági

martimez írta...

persze, majd azért írd meg pontosan mi az ,ami érdekel ... én már közel 10 éve dolgozom a recepteken, és már nagyon technikás vagyok, fel a fejjel :)

Unknown írta...

Nekem nagyon bevált a kekszsütő, az első kekszeim kicsit sápadtak, ízetlenek lettek, de másodjára nagyon fincsi mézes, fahéjas kekszet sütöttem. https://lh4.googleusercontent.com/-pryALSklasE/UqdRZWanRxI/AAAAAAAALEM/-0vLG2DrOc0/s640/keksz%2520m%25C3%25A9zes%252C%2520m%25C3%25A9zeskal%25C3%25A1cs%2520f%25C5%25B1szerez%25C3%25A9ssel.JPG 50 dkg liszt,
1 csapott t.k. szódabikarbóna,
csipet só,
1 t.k. mézeskalács fűszerkeverék,
1 t.k. fahéj,
1 t.k. őrölt gyömbér

1 tojás,
12 dkg cukor,
17 dkg méz,
12 dkg puha vaj

Nedves anyagokat kikeverni, aztán beleszitálni a fél kiló lisztet, és összedolgozni.

Elektromos kekszsütőbe rudakat lapítani, középre tenni, rácsukni a fedelét, és 8 perc a sütési idő adagonként.

martimez írta...

Köszi

Unknown írta...

A kekszsütő nekem nagyon bevált.
Cukormentes kekszeket szoktam készíteni meg sósakat.
Épp kisült egy adag. Nekem még SOHA nem ragadt oda egy sem.

美女遊戲 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Unknown írta...

Üdvözlöm!
Esetleg keksz receptet kérhetnék?
Amit ezzel a sütővel készítenek?
Előre is köszönöm!

Márta írta...

SAjnos azóta sem használtuk , nekem nem jött be , már valószínűleg nincs meg , de nem tudom hol van , ha meg még meg lenne ...bocs . Próbáld meg a neten ...