2012. február 19., vasárnap

Bőrszín kísérlet ...kávé+ Procion


Megint akarok babákat varrni, de nem fehér, vagy drapp testtel, hanem valami melegebb színűt. Kávézaccból 1 órán át főztem, majd szűrtem egy kis"barnát" , és tettem bele egy kis Procion MX Magentát( mokkáskanálnyit) . Bedobáltam a különböző anyagú kísérleti alanyokat.
Balról...
1. hurkolt pamut jersey
2-3, madeira csipke, talán műszál is van benne, a sötétebb éjjel is bent volt, a világosabb kb 1 órán át.
4. műszálas ,rug. csipke, ez szerintem nagyon szép lett.
5-6, pamut vászon, a sötét éjjel is festődött a világosabb 1 óráig.
7. puplin szerű, talán kevert, ez lett a legvilágosabb.
A fehér csipke csak összehasonlítás miatt szerepel, a vajszínű merinó ( Barka Szitakötő) gyapjú is vett egy rövidke fürdőt és ilyen érdekes, erős (Lazac ?) színe lett, a többihez képest.
Szerintem, jó PUTTÓ bőrszínek lettek.


1. kép : szobában készült, de besütött a cuccra a nap a nyitott teraszajtón...mégis ilyen sötét lett.
Ezt a teraszon fotóztam, itt meg túl világos...az alsó is kinti...a szép csipke közelebbről.
Itt újra bent a szobában, lehúzott redőnnyel , talán ez a legjobb kép.(hát igen ezzel a székkel rohangáltam ki-be :)
Na és most jön a lényeg, ehhez a cuki papírbabás anyaghoz akarok bugyis babát hímezni , (mivel fehérneműs-babás anyagom nincs )akire majd rá lehet pakolni a kivágott, merevített rucikat...később mutatok ötletes játékokat ezekből.
... már lehet is hímezni ...

Még bedobtam ma egy kis darabka selymet, szerintem nagyon szép lett a színe. . Talán selyemszalagot vagdosok belőle, vagy babaruha lesz...még nem tudom.


Ez is már ma festődik, de csak holnap veszem ki. Gondolom, már halványabb lesz.

4 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon szép színűek lettek! Kíváncsian várom mi lesz belőlük :))

En írta...

Nekem is tetszenek! Ezt a babaruha mintás anyagot én is láttam már. :)

ezkriszti írta...

Tetszik az új fejléc! Vagy csak nekem új? A tartalom is tetszik.:)

martimez írta...

Köszönöm szépen.