2010. október 15., péntek

Csicsóka...

Senki ne ijedjen meg,hogy most, mikor a babákat "elpucoltam" ,főzős élményeket osztok meg.Már egy éve , hogy a sütőtálat csináltam és eddig csak porfogó volt,most kipróbáltam.Jól működik és egyben is maradt :)
A macskák viszont nagyon furcsán néztek rám,de bent nem jól sikerülnek a képek mostanában.(ezért kiszaladgáltam fotózni)
Nyersen jobb volt...legalább a "ropogás"élmény megvolt :D
Kipróbálom salátának is .Tényleg a karalábéra és a retekre emlékeztet.Főve nem sok íze van.A közepe túl puha lett,szinte szósz...azt olvastam az elegáns éttermekben ilyen szószt adnak a homár mellé...inkább a pépesített csicsókát kérném csak ,de ezt meg itthon is megtehetem,minek mennék én akkor ilyen helyekre?!
Nem is megyek !!! :D
Várok recepteket.Most csak fokhagymás tejföl +egy kevés sajt és brokkoli találkozott vele.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

A csicsóka nyersen a legjobb de lereszelve lapcsánkának is csináltam már és tejfölös krémlevesnek is.Barna rizs helyett kóstold meg a kölest zölségekkel vegyesen,vagy a hajdinát, meg fogsz lepődni még a férjem is szereti!!!!
Recepteket is küldök de a net igazi kincsesbánya, már több mint 800 magyar gasztroblogger ad jobbnál jobb ötleteket tippeket a főzöcskézéshez.

Adél írta...

A múlt hétvégén egy étteremben ettem ,úgy volt elkészítve ,mint a krumplipüré.Nagyon ízletes volt.

Ági írta...

Valamikor régen készítettem belőle "krumpli" salátát. Szóval ugyan úgy mint a krumpliból. Nem maradtak jó emlékeim róla, így azóta nem próbálkoztam. (már azt sem tudom, hogy az ízével, vagy az elkészítés közbeni macerával gyűlt-e meg a bajom) Igaz, hogy ki is veszett a kertből a mások által kipusztíthatatlannak nevezett csicsóka. Egy viszont biztos, hogy cukorbetegeknek kimondottan ajánlják. Nem tudom, hogy milyen tulajdonságánál fogva.

Ági

ezkriszti írta...

Én először majonézes salátának ettem. Finomabb volt mint krumpliból.