2009. június 7., vasárnap

TAGGED és az összeesküvéselmélet?

Most olvasom Michele-nél,hogy ez is egyfajta manipuláció...így elnézést kérek mindenkitől,aki ilyennel fordult hozzám,és még nem csaptam le rá...nos bocsi,de most már nem is fogok,eddig béna voltam hozzá,most már egy kicsit bizalmatlan is...
*

Nem igazán tudok angolul-és lehet hogy ezt a nagy "felfedezést" mindenki észrevette rajtam kívül(Én kb 1-2 hónapja)- de én úgy fordítok le egy blogos oldalt,hogy az aktuális oldal fenti címét bemásolom a Google-ba,és rögtön ott van az "oldal lefordítása"...
...na igen lehet,hogy ti tudtátok:))

...ha igen,akkor mióta?...és nekem nem szólt senki?!

6 megjegyzés:

zazálea írta...

Dehogy tudtuk...
A linkért külön köszönet, úgy van, ahogy mondod, a család örülni fog... :o)))))

KicsiKató írta...

Mi ez a tagged-es izé? MIndenféle gyanús leveleket kapok mostanában, mindent olvasatlanul törlök ki, ami nem egyértelmű...

KicsiKató írta...

Előbb kérdeztem, aztán olvastam - igaz nem végig, de ha jól értelmezem, akkor semmi rdekfeszítőt nem dobtam ki azokkal az elolvasatlan levelekkel:))

martimez írta...

Én is kaptam párat,most azért is írtam,nehogy megbántódjon valaki,hogy nem ugrottam,de mindenki megtalál,aki akar enélkül is.

Abile írta...

Ajaaaaj, én meg a kicsinyke angol tudásommal szépen szétküldtem mindenkinek! Bocsánat utólag :o((
Hogy lehetne kitörölni??

martimez írta...

Anikó: Én sem igazán értek hozzá,de hasonlókat már olvastam a hazai újságokban,talán a Hi5-,(vagy ilyesmi vel) kapcsolatban,-nekem is elküldte a gép minden ismerősömnek,pedig én nem is akartam -szerintem már nem tudsz utólag tenni róla