2012. december 18., kedd

Ajándék...

...rajongóknak. Tini lányom viszi a  barátnőinek.Az Adélkás telefontartót  szafaris anyagokból varrtam.
A másikat eredetileg "Piroskaésafarkasosból" akartam  készíteni, de egy fél napos keresés után jöttem rá, hogy olyan nincs is :D
...azaz majdnem rendeltem ilyet egyszer régen, de mégis a Bambis meg a Béka királyos  mellett döntöttem.Ennyire rossz a memóriám, vagy az anyagkészletem annyira nagy, hogy nem tudom fejben tartani...
... a legféltettebb Yoko Saito anyagok között találtam farkas fiúcskának valót.Sőt még egy szemfogat is .


7 megjegyzés:

Ági írta...

Hogy egy anya mire nem képes :-)) Azt hiszem teljes lesz a siker! Szerintem az anyagkészletünket nagyon is pontosan ismerjük, valószínű, majd ha nem keresed mindegyik elő is fog kerülni.... még a "piroskaésafarkasos" is. :-))
Ági

Adél írta...

Nagyon tetszik mindkettő.
Leírhatnád ,hogy milyen technikával készül a kép az anyagra.
Adél

martimez írta...

Örülök, hogy nektek is tetszik.
A farkasos már gazdára lelt, tetszett a célszemélynek is .

Hegemony77 írta...

Igen, szerintem is nagyon klasszak lettek! Nagyon ügyes!

martimez írta...

köszi

Czkriszta írta...

Micsoda modern felfogás! Egészen naprakész vagy (vagyis gondolom kénytelen vagy lenni)

martimez írta...

Hát igen a tinik Ízlését is ki kell elégíteni :)