2010. december 22., szerda

Előkerültek...

...a nyári hímzéseim végre.Nekem nagyon tetszenek Bronwyn Hayes varrós-nőcis tervei és úgy tűnik még nem untam rá :D,pedig már többet is elkészítettem. Remélem ez is készen lesz hamarosan.
Nem találtam jobb képet róla, ilyesmi készül belőlük, mint amit fent láttok. A hozzá készített zsugorka-gombokkal együtt elraktam egy biztonságos, tuti helyre ,úgy ,hogy még a helyszínelők sem bukkannának rá, na de én sem találtam...eddig.
Párat mutatok, bár még félkészek.
...sokszor eltértem az eredeti munkától, és nem mindig akarattal.(hímeztem ész nélkül mindent, ott is, ahol gomb vagy gyöngy lenne eredetileg...de nem zavar igazán :D )
...pl. itt akarattal hímeztem tűfestéssel a retikül csatját díszítő virágokat, talán zsugorkából nem lenne praktikus ilyen nagy gombot csinálni... az eredeti blokkokkal együtt a kerámia gombokat is meg lehet venni. (szerintem az törékenyebb mint a zsugorka )




A buborékokat nagy "élvezet" volt varrni , ha nem hiszitek , próbáljátok ki :D
...és mégis az egyik kedvenc blokkom...

...még jövök a megkerült gombokkal, de elüldöztek a géptől.

Nincsenek megjegyzések: