2010. október 15., péntek

Hát megtörtént.Ide költöztettem babás cuccaimat.Remélem lesznek érdeklődők.
Szeretnék kedvet csinálni a babázáshoz,babák öltöztetéséhez (természetesen SK )...kis és NAGY - kislányoknak is .Már nagyon kevesen babáznak,varrnak saját babaruhát a kislányok közül...ezt a játékboltokból tudom, sokat panaszkodnak az eladók.
Én nagyon szerettem gyerekkoromban (is már :D ) ,pedig még nem is voltak ilyen klassz babák,és most nem a legdrágább kerámia és BJD-kre gondolok...mert ezek nehezen elérhetőek.
A babás oldalon szeretnék apró trükköket bemutatni (inspirációk és saját kísérletezések eredményeként ),lépésről lépésre,hogy amit nem lehet boltban megvenni, mindenki számára könnyen elkészíthető legyen...akár ruha,cipő,táska vagy más "APRÓSÁG"
Gyűjtögetek szép és különleges babákat,babás blogokat,hogy nektek már ne kelljen annyit keresgélni :)
...folyamatban.
Csak el kell kezdeni...nem számít mit szól a szomszédasszony :D
Szeretettel várok mindenkit (ha nem babázol akkor is )!!!

3 megjegyzés:

Hesztia írta...

én mindenképp jövök! :)) Gyerekkoromban sokat varrtam a babáimnak...mára kicsit háttérbe szorította a hímzés, és a mackógyűjtés, de mindig örömmel olvasom a bejegyzéseidet.Szóval, Hajrá! Baba sikk-re fel!!! :D

martimez írta...

Már nem keltem fel hiába!!!
:D

Tigrislilijom írta...

Én is jövök. Mindig van mit tanulni tőled :-)