2010. június 22., kedd

"idegen tollakkal" a mi Steffink

Ilyen volt a mi Steffink a beavatkozás előtt , (bár mozgatható végtagú,ami jó ), de a haja ritkább, mint a szomszéd platinaszőke babáé,és több színű a teste :(((
...és éppoly' bárgyú szegényke.
...a műtét előtti izgalmas percek...
Úgy esett,hogy "véletlenül" egy hosszabb tincstől "megszabadítottunk"egy barna babát,hogy ne vesszen kárba ,bevarrtam a ritkás 'hajúsnak' ezt a pár szálat...
...még a nembabázó lányom is eltátotta a száját,mondván : és az ő babáival miért nem csinálok ilyeneket (értette ezt 2 kopasz fiú-babára és egy akciós őrültre,aminek le sem lehet venni a fejéről valami bödönféle sisakot :D
Nem volt nagy kunszt áthatolni a koponyacsonton,inkább az okozott gondot,hogy találjak elég hosszú , nem túl vastag tűt áthúzni a körömlakkal megragasztott tincset, és ki alul a fejből .Belülről megcsomóztam,lakkoztam,visszahúztam ,levágtam...már csak valami punkos cucc kell ,és mehet is ...
...itt jól látszik,hogy szinte minden "ízülete" más színű...na ezen nem tudok segíteni :)

10 megjegyzés:

Hesztia írta...

hihihi..melírozott Steffi :) Nagyon tetszik az ötlet- jó lett.
Ha kicsit hosszabba öltözteted, akkor nem látszik ennyire a bőre színe.. Jójó, tudom: az nyanyás :D

martimez írta...

A feje is elüt a testétől...ez már csak ilyen foltos.Készül majd rá is ruci...bőrnadrág?... még az is lehet:)

ZsuzS írta...

Hát te csodákat művelsz! Ha te tudnád, hogy az oviba mennyi babát kidobtunk, most már sajnálom őket!

Hegemony77 írta...

Csak bámulok! Fantasztikusan ügyes vagy!

Virág írta...

Ez is szuper lett!!!
Most azon gondolkodom, hogy az a húsz éves körüli lány, akitől én kölcsönbe kaptam a babáit, ruhapróbához, emlékszik-e rá, hogy nekem adta őket. Lehet hogy nem is bánná, ha ilyen bombázóként kapná vissza őket...

martimez írta...

Köszi :)

Hajnoca írta...

Ha ezt a Barbie gyártók látnák!!!
... hogy te miket tudsz művelni.

Szerintem lehetne EMO-s vagy milyen és akkor jöhet a fekete cuccos ami hosszú és még nem is nyanyás!
Fenomenális az átalakulásuk.

Maria írta...

Hát igazán fantasztikus, amit tudsz csinálni ezekkel a babákkal!

Abile írta...

:o)) Fantasztikusan jó lett az új sérója!!

Kriszta írta...

sajnos én elajándékoztam annak idején a babáimat, de ha nem tettem volna, elküldeném Neked! Tisztán emlékszem, volt egy Pocahontas-om, aminek csak kétoldalt befonva lehetett a haja, mert a feje búbja kopasz volt! :) Kíváncsi vagyok, hogy lehetne "megjavítani"... :)