2010. május 11., kedd

Fuss...

Ezeket most lehet kapni a TESCO-ban. 3590 ft ,szerintem nem olyan vészes.Nincs hozzá semmi,csak ami rajta van (táska, nyakék,szemüveg...szerintem nem csúnyák :))
DEEE!
Mozgatható a könyökük,csuklójuk,térdeik...szinte majdnem olyanok mint a BJD-babák,s ami a ruha miatt nem látszik,a borda ívben is mozgathatók,azaz kecsesen pózolnak,akár egy topmodell.

Ő egy kicsit szebb és nem is 3500 Ft,az biztos,de még nem is lehet venni itthon,csak messzi távolból rendelni...
És ha még nem futottatok el egy babáért,EZT nézzétek meg .
Jó,jó,kinek kell B.baba mikor olyan szépet lehet varrni kávézaccos vászonból is,piros pamut hajjal ?
...(én már varrtam olyat is ,ránéztek :cuki ,ennyi volt )
szegény Raggedy Ann,most sírna nagyon,ő is akar ilyen szerkót :D




Van 4 lányom,3-nak felcsillan a szeme a 30 cm-es végzet asszonyától,1 azaz egy leánygyermekem kirohanna a világból,ha Barbie-t kapna,Ő Bakugánokra spekulál.
És megmutattam neki ezt a harcos amazont,válasz:KELL neki egy ilyen...hát ennyit a sexis babák védelmében.

Nincsenek megjegyzések: