2009. október 6., kedd

A neten találtam...Candlewick...ha valakit érdekel

Mikor kicsik voltunk,a húgommal nagyon szerettük néhány olyan aprósággal meglepni magunkat a helyi "iparcikkboltból"(milyen röhejesen hangzik ),pl ceruzával,ami a mai gyerekeknek nem valami nagy durranás.Persze ezek a cerkák valahogy mindig lebuktak,s egy ilyen alkalommal találta mondani a húgicám(de még az is lehet,hogy én ):-Találtam,az út mellett volt leszúrva-...és igen ,mindjárt három is ...
...de ezt én most tényleg találtam,pont mikor Tatabányán ez volt a tananyag...ha valaki nem tudna mit kezdeni az otthonában felhalmozott gyertyakanóccal,most elkezdheti feldolgozni.






Nem ismertem ezt a technikát...valamikor ,régen fehér vászonra, fehér gyertyakanócból sűrűn elhelyezett csomókkal díszítették a ruhákat ,takarót stb a telepes asszonyok,mivel más nem nagyon volt kéznél...

1 megjegyzés:

F.Gina írta...

Így már határozottan izgibb, T.bányán egyáltalán nem dobott fel :))