2009. június 3., szerda

Harrison Fisher és az amerikai szépség...

Photobucket


"ezer leány édesapja",H. Fisher (1875-1934,illusztrátor) egy régi kedvencem.
Be kell vallanom,ahogy öregszem egyre inkább kedvemre való a női nem ilyen irányú idealizált ábrázolása(bár túlzás,de a Crazy-ben mi nem az ) mint pl a "vonalkódos"valóságában csütörtöki napokon szellemeskedő műsorvezető "káró minta" hasonlatai...
Az Edward-kori és viktoriánus szépségek rajzait előszeretettel használják a crazy -kedvelők...de talán van ,aki nem ismeri ezeket a rajzokat...én egy párat összegyűjtöttem , itt megnézhetitek,talán megjön a kedvetek ehhez a technikához
Valami történt a gépemmel,egy ideje nem nyitja meg a saját blogomat:(( -jaj "szegény",nem tudja- ezt írja ki nekem ...
...azért olvasgattam itt-ott,így találtam rá egy nagyon szórakoztató, kellemes blogra,és tele van H.Fisher rajzokkal.Anita blogja : Itt.És itt.
Már régóta fel szerettem volna tenni a fototranszferes technikával együtt ezeket,de most örülök,ha ezt sikerül...
...na igen,megint így csinál,pedig tegnap el lett csípve pár vírus...


...ez az egyik kedvencem:

3 megjegyzés:

Monika írta...

Ó,köszönöm!!!! megyek "virtuálisan legeltetni a szemeimet"-ahogy Zaza fogalmazta.:)))

Monika írta...

Martimez! Ez a te másik blogod?????Jujj,nagyon-de nagyon tetszik!!!!!! Én biztosan,hogy öregszem ,de bánja a csuda!Szeretem ezeket a szépségeket!!!!Köszönöm!!!

Mademoiselle írta...

Oh, köszi a kedves bókokat :-)
Én is odavagyok Fischer rajzaiért, olyan kis finomak, nőiesek, kár hogy eltűnőben már ez a világ...