2008. május 29., csütörtök

kerámiababák-Marina Bychkova

Érdemes elolvasni ezt a cikket,én előbb megnéztem a képeket,s csak most olvastam el.-nekem nagyon tetszik

Hófehérke...




Sajnos elromlott a számítógépem,pont most ,mikor már pár kedves látogatóm akadt.Nem szeretném ,hogy üres "kézzel"(szemmel)távozzatok,ezért megpróbálok( a lányom laptop ján)megosztani veletek pár érdekes képet(igzából a nővérem találta),én még nem találkoztam ilyen csodaszép kerámia babákkal.Kiváncsi lennék,mit szóltok hozzá.
Itt még sok gyönyörűség látható Marinától.
...és itt
...na és ez?!
...akár egy PW fórumon...

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hú, nagyon különleges! Ilyet még én sem láttam soha.

idi írta...

Ezek csodaszépek.

Zelnice írta...

A hófehérke meg még 1-2 nagyon szép,de nekem a legtöbb olyan,mintha a lányom Manga-könyveiből bújt volna elő. Szóval kicsit életszerűtlen és ijesztő. De hogy különleges,és nem hagy hidegen,az tuti.

martimez írta...

...gondolom,ez is a cél! Csinálhatott volna porcelán Barbie-t is,ha csak szépen felöltöztethető babát akart volna...szerintem is félelmetes egyik másik,nekem inkább a női törékenység(nem csak fizikailag),sebezhetőség,kiszolgáltatottság...jön át-és a ruhák eszméletlenül jók,igényesek.
Csodálat és döbbenet.
Nincs rá 1000 dollárom,de nem bánnám ,ha lenne egy ilyenem!

martimez írta...

Hófehérke foltjaihoz mit szólnának a helyszinelők,ha az alma a gyilkos fegyver,mik azok a foltok a nyakán(is)

Zelnice írta...

Húú, most morbid leszek : hullafoltok. :-(
Vagy meg sem halt, csak tetszhalott volt, és a királyfi nem is csókolta vissza az életbe?

Zelnice írta...

Előbb írtam ,aztán olvastam.Ezek szerint a hullafolt nem is annyira elrugaszkodott.

moniee írta...

Egyáltalán nem jártok messze az igazságtól: Azok bizony hullafoltok.
Én már egy jó ideje ismerem Marina babáit és követem őket, figyelek az új alkotásaira...a régebbi hobnlapján volt egy leírás erről a babapárról (Hófehérke+királyfi)és a címe ez volt:
Nechrophilia.
Azt hiszem ez mondent elmond...Marina kifejtette, hogy neki egyszerűen elképzelhetetlen az a késztetés amit egy királyfi érezhet arra hogy megcsókoljon egy halott, üvegkoporsóban fekvő lányt...hát...van benne valami. Nekem feltett száéndékom beszerezni Edie-t Marina babái közül.

moniee írta...

Ó. És a cikk is írja...okoskodás befejezve. ^^'