2012. november 8., csütörtök

Sizzix hexagonok

Ez még itt egy hagyományosan, papírra varrt (máig sem befejezett :((( ) párna Emmának...valamikor tavasszal öltögettem.
...alulról...
...felülről...
...és most így "érik" kézzel megtűzdelve
A sizzix géppel egyszerre most tíz réteget vágtam ( a drezdainál csak 6-ot mertem ), de simán vitte, talán még jobban ment, mint 1-2 darabbal.
...néhány kiszabott hexagon megmaradt a rózsaszínekből , ezt géppel varrtam össze, mert bár imádok kézzel varrni,ha lassan megy  sokszor a fiókban köt ki évekig a cucc, ezt már nem hagyhatom.
Így történt, hogy 1-2 nap elkészült ez a két ajándék párna ,( anya-lánya volt a vendég látó továbbképzésből kifolyólag )...géppel szabva és varrva ment elég gyorsan, de szerintem nem rosszabb, mint a kézi ...

...az Emma párnája meg toporgás szintjén van :(
...ki lehet találni, ki melyiket kapta ?

Nincsenek megjegyzések: