2012. január 15., vasárnap

... megint pompon...

Ez szintén az a műszálas fonal ,amin szőrös , hosszúkás pamacsok vannak,( a nevét nem tudom )egyszer körülhurkolva minden "hernyócska"...


A rózsa és a levél textilhez való olajkrétával lett egy kicsit kiemelve.Itt mutattam róla képeket.


Már ez a hímzés is készen van egy ideje ( most szembesültem vele, hogy több mint 3 éve) , csak valami különlegesebb befejezést szántam neki. Jó lett volna egy gazdagon ráncolt keret , de a raffolt szélekhez még mindig sajnálom az anyagaimat, ezért csak ilyen kis egyszerűbb megoldás született. ... a pompon nekem azért már hiányozna...


3 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon szép! Még nézegetem kicsit :)

martimez írta...

Köszi :)

enigma írta...

szia:)...olvastam a kendős bejegyzésedet...szívesen segítek...írd meg, melyiket szeretnéd megkötni...puszi