2011. november 8., kedd

Almacsutka megint:

Nem bírom abbahagyni a csutka szabást ...most már bármibe képes vagyok belehasítani, harapdálni .
:D
Egész dizájnosakat is találtam az undormány otthonka anyagminták között ( akár egy Kaffe Fasset ? ),amiket úgy megtaláltam, hogy nem is kerestem ( ebben jó vagyok )


...2 csutka fért ki egy-egy darabból, és nehogy már kárba menjen valami is belőle, mindjárt egy modern "valamin" is elkezdett járni az agyam.
... na erre is jó ez a sablon...
...rakosgattam ...
...szeretem lefényképezni, aztán a gépen kiválasztom melyik a tuti...aztán valakinek be kéne fejezni :)

7 megjegyzés:

Edina írta...

Ez a színhalmaz csodás, és a leeső részek felhasználása is remek ötlet! Egészen felcsigáztál, nekem is kell egy ilyen sablon :)

szkornelia írta...

Klassz ötlet!

Hegemony77 írta...

Tényleg jó ötlet!

Marcsi és Ági írta...

Már próbálkoztam írni, talán most sikerül.
Borzasztóan örülök, hogy örömöd leled benne :-)) Lehet, hogy Kaffe Fasett is Pápán vásárolt pár éve?? a köztes részek felhasználása nekem is eszembe jutott, de akkor lenne az igazi, ha az kétoldalán ragasztóssal be lenne vasalva.
Kezedben van már az új csomag?
Ági

martimez írta...

Írtam mailt :)

Ulla's Quilt World írta...

Hi! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world! www.quiltworld2.blogspot.com
Yours, Ulla

martimez írta...

Hi Ulla, I'm glad you like them.
Thanks.I will visit your blog.