2010. május 6., csütörtök

van egy Vera Wang rucim...

hát nem ez!...egy kicsit kisebb:

...először ki sem mertem venni a dobozból gyűjteményem első darabját. (utálom a "kockáspléddeltakarjukleazújkanapét" effektust , ezért erőt vettem magamon... és különben is varrni akarok rá,nem mutogatni egy vitrinben )




Egy kicsit babázgattam a NETen,sajnos ilyenkor mindig olyan sokkoló csodákkal találkozom,hogy bár ne tettem volna.Pl BJD-babák ("gömbizületes emberszabású babák")...erre még visszatérek.
Emma gyűjteményéből: (Hannah Montana és barátnője,LIly már egy kicsit finomabb hajjal készültek, mint eddigi Barbie babáink és valamelyest élethűbbek,de még messze vannak a Tonnertől például.De láttam olyan K.Minogue babát is ,amitől biztos megijednek a gyerekek,később mutatom,borzasztó.)

ez az egyik kedvencem a Tonner-babák közül,a napokban találtam rá...elfogadnám :)

Na igen ,a lányok szerepjátékában az" őrültet" kapja szegényke
...lehet valamit javítani a haján,tudtok erről valamit ??? (a padlásról egy előző generáció,az egyetemista lányaim babáztak még vele...)

3 megjegyzés:

Ramimami írta...

Mégis megvetted a drágabarbiet? Széép. Babahaj javításról meg majd posztolok, mert már csináltam ilyent...:)

orsolya vanessza kiss írta...

Én gyerekkoromban minden babám haját úgy javítottam meg, hogy tar kopaszra vágtam:)))

És tényleg így! :)

De ezt azért nem ajánlom :)

Az a Kyle baba tényleg ilyesztő!!!

Kicsoda írta...

Vera Wang, nagyon rendben van!!! nekem egyik kedvencem:-) Barbie ugyben nem vagyok jo, mert nem tudtam soha egy rendes ruhat varrni neki:-)