2010. január 11., hétfő

magyar motívumok-játék

...Bardócz Évánál,itt<


.


Nagyon jó kezdeményezés és biztos sokan belelkesülnek még
Igazán nem erre a munkára gondoltam jelentkezéskor,de annyira elkezdett "mutogatni " mindenki ilyeneket,hogy nem akarok nagyon bénának tűnni...hát én is előkaptam ezt a hímzett párnámat.A rajzot egy Ausztráliában élő magyar származású illusztrátor készítette és megbeszéltem vele a szándékomat,vagyis ,hogy cérnába önteném (ölteném?)a rajzát ... nem bánta nagyon.Ez talán azért is érdekes(a minta eredete),mert a külföldön élő magyarok lelkesednek jobban pl a magyar népviseletért,itthon ez egy kicsit ciki a legtöbb magyarnak.A megoldás: mindenkinek el kellene szakadni egy időre otthonról,hogy értékelni tudjon dolgokat,amit még sikerült megőrizni.
Tervezem,hogy készítek magyar motívumos cuccot ezen kívül is,majd remélem hamarosan mutathatom .

9 megjegyzés:

Virág írta...

Ez nagyon szép!!!

Hunszil írta...

Hogy te miket nem tudsz:) Nagyon szép és teljesen igazad van.........

Monika írta...

fantasztikus!!!!
Egy gyakorlati kérdés: hogy varrtad rá ezt a sok tekergős vonalat az anyagra??????

martimez írta...

lassan...nagyon lassan:D

Márti írta...

Nekem ez az egyik kedvencem(munkád), olyan szép, nagyon tetszik!!!

ZsuzS írta...

Nekem már rég megakadt a szemem rajta, nagymamám falvédője jut mindig eszembe róla. Az világoskék volt már a sok mosástól, és volt valami szöveg is ráhímezve, sajnos már elveszettnek van nyilvánítva.:(

Anice kötős blogja írta...

Ez a sióagárdi viselet nekem azért is tetszik különösen 1. mert a fehérhímzéses mintáit már gyerekkorom óta szeretem 2. mert azon ritka viseletek egyike amiben még található valami jellegzetes kézzel kötött, tudod-e mi?

martimez írta...

Gondolom a bogyós harisnya szerűség ?...na én meg...imádok francia csomókat hímezni :)
Köszi nektek.
Örülök ,hogy másnak is tetszik.

Anice kötős blogja írta...

Hát persze.
És ezt te tényleg hímezted? Egy közeli fotót? Mintha csak rajzolva lenne ..