2009. szeptember 22., kedd

Akciós filctollak...minta" átküldéshez "

...előbb...
...imádom a régi cuccokat,annyira,hogy sokszor "beérem" azzal is ,ha annak látszanak...csináltam pár kopott kerámiát az ügy érdekében...hazakerültek a Kékfestő Múzeumból...bevetésre:)))
...nyomtattam pár régi képet a szalagok számára...ez a tálaló kaját még nem látott...a többiek gyümölcs-csodákkal,madarakkal fogantyúzták fel...az enyémen egy próbababa van...micsoda véletlen!
...itt a két "inninemlehetbelőle" bögrém egyike,így most ezek tárolják a kincseketEzeket a tollakat Pesten az Üllői úton,a Művészellátóban lehet kapni,most akciós 490 Ft(ebben a hónapban),egyébként 700 körül van.Többféle vastagságban kapható,a legvékonyabb 005-ös ez 0,20 mm vastag.Az első ilyen tollat Ezüstvölgyben vettem,Barbara Willistől(1000 Ft-ért,úgy,hogy engedett belőle...nem is tudom ,hogy nézhettünk ki :))) ,ő ezzel rajzolja a babái arcát,szempillát...A zsugorkákhoz is nagyon jó.
...sok au.tervezőnél láttam,hogy ilyen alkoholos filccel(leginkább barnával),és világított dobozzal rajzolják fel a mintát..na ez itt egy lopott kép,de nem volt időm sajátot készíteni
E
A piros (redworkhöz) ceruza nagyon új(nekem)...még nem hímeztem ilyen "nyomot",először azt gondoltam ,nálunk nem lehet kapni...DE a Varrógépcentrumban pl.van
Ezt is mint a kéket,vasalóval lehet átvinni a szövetre,a kéket nem igazán lehet kimosni,ezt még nem tudom,de valószínű,hogy ez is olyan,nem szabad vastagon rajzolni,és ha fontos az irány a tükörképét kell ...
:)
Ezt egy szállal kezdtem el,de itt egy kicsit látszik itt-ott a kék cerka nyoma,nem lesz olyan zavaró,mint egy színes hímzésnél...talán,ha időben készen lesz,a lányka is utazik Norvégiába,kékfestő társaságában,még agyalok rajta,nem kell feltétlenül azokat varrni és küldeni,amit Helen Angyal elgondol:)A szép magyar lánykát itt találtam,Piroskánál,a rózsa a téma,tehát pont ez kell nekem
Ezek itt Emma egér lánykái ... ( 8 éves ,és tehetséges utánpótlás...)
a két száll sokkal biztonságosabban eltakarja a vonalat:)Kíváncsi vagyok meddig lesz türelme,már többször nekirugaszkodott,de hamar megunta.

9 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Te aztán nem tétlenkedtél!!:) Én meg végig azon gondolkodtam, hogy jön össze a filc és az online minták online küldése. Talán többet kellene kikapcsolnom a gépet:))

martimez írta...

Tényleg nem egyértelmű:)
ki is javítom,mielőtt a filcrajongók bedühödnek...
sokan kérdezik,mivel lehet átvinni a mintát hímzéshez...ezért a bejegyzés

Edige írta...

Az a "bluework" leányka egyszerűen fantasztikus! Odavagyok érte...

Abile írta...

Nagyon jó az a leánykás minta! Szuper!

KicsiKató írta...

Tudom, tudom, nekem is hasznos, egyszer majd szeretnék anyunak előrajzolni terítőket, amiket kihímezhet... pl. nekem:)) Úgyhogy nagyon is köszönöm én is az infót! (Persze addgra rég elfelejtem, úgyhogy majd megkérdem tőled, mit is csnáljak:)))

Szép estét!!!

Endy írta...

Ezt a szèp mintàt èn is elmentettem,remèlem majd èn is ki fogom hìmezni!?(most idohiànyban vagyok)

Zelnice írta...

Kicsit nehezen vettem 1-2 kanyart,de jó értem, hogy ezeket a kékesbarnás kerámiacuccokat te csinálod? Mert akkor szeretnék rendelni!!!!

ezkriszti írta...

Violini jól mondja! :-))
Igen csak tetszetősek a korongozásaid is.

martimez írta...

Köszi.

Violini,írok mailt.