2009. február 1., vasárnap

Internet elvonás...i tünetek

.Photobucket..elnézést kérek mindenkitől(utólag egy kis szórakoztatást felteszek,remélem mozgásban...),ha csalódnia kellett,mikor idelátogatott.Az a helyzet ,sikerült egy héttel előbb kimeríteni az internet lehetőségemet,már megint túlzásokba estem.Azért hasznosan töltöttem az időt,elkészült egy falka Zsugorka gomb Kicsodának,remélem elégedett lesz...Próbáltam továbbfejleszteni a technikáját...eldöntitek ,sikerült-e vagy nem.Nekem kivételesen tetszik. Képek később(minden gyerek itthon!)

Addig is figyelmetekbe ajánlok jó pár(rengeteg)albumot a Picasaról,főleg aki szereti a country rongybabákat(Munecos Country),és azoknak akik kiprobálnák a süthető gyurmát:gomb,babafej,de bármilyen kis ajándék elkészítéséhez találhattok szabásmintát+lépésről-lépésre útmutató képeket.(Porcelana Fria) ITT
http://picasaweb.google.com/pintaborda.alessandra

2 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Rég láttunk:)) Kíváncsian várom a képeket!!

Sajnos itt csak átlátszó zsugorkalap van, de már reklamáltam emiatt a kreatív boltban, remélem hoznak majd másmilyet is!

Kicsoda írta...

Jaj, most elkepzeltelek, amint a heten, mint egy szorgos mano, sutod a gombokat:-) NAGYON kivancsi vagyok, es tuti elegedett leszek!!!:-D