2008. szeptember 26., péntek

Val d'argent 3...vásár fia...

Nagy boldogság,hogy ezt a könyvet "magamévá tettem",és most már én is elmondhatom,hogy Yoko Saito tanítványa vagyok,bár talán kevésbé mint Reiko Kato.Bevallom ,olyan kis naiv voltam,azt gondoltam,hogy a könyv hátulján található lemezen mozgásban láthatom a tananyagot,de sajnos csak a mintarajzok vannak rajta,(PDF és JPG is),de akkor is gyönyörű ez a könyv ,meg is mutatok egy pár lapot...
elég sokáig nem értettem mi tetszik másoknak ezekben a komor színű, férfizakó anyagú,lim-lom tárolókon,(ahogy a férjem mondaná)míg nem egyszer megláttam egy koreai oldalon Yoko Saito könyveit,pontosabban házacskáit,hát igen ,meg lehet szeretni ezt a sok "csúfságot"


Idi,ha még áll az ajánlatod,ehhez mit szólsz?Talán ez nem olyan nehéz,de nagyon cuki
Az applikálás királynője valamit tudhat a Redworkről is,ezt is nagyon szeretem.
...ez egy könnyed kis francia könyv-a nővéremnek szántam,mert ő még csak most fog belemelegedni a varrásba,nagyon egyszerű, de mutatós kis cuccok vannak benne,vettem hozzá egy szép kis anyag csomagot.
Sajnálom,hogy a barátném gépén lévő kép még nem ért ide,pedig kizárólag a mi kedvünkért mosolyog a kamerába Reiko Kato,még a varrást is felfüggesztette!!!
...és dedikálta a könyvét...
ez is szuper,bár nem könnyű...a csodálatos régi Boutis ruhák fotóit is később teszem fel...csipkedd magad Molli3001
itt meg nagyon vagány tűzések vannak,már alig várom,hogy kipróbáljam...
Találtam szépségeket a Zsuzsikák köré...
...ezek igazán olcsók voltak ,de aki szeret hímezni ,mint pl én,sok jó öltést talál benne...
...erre a könyvre évek óta ácsingózok,na már tovább nem kell...
Ez meg egyszerűen fantasztikus,az olajkrétáim is előkerülnek,ha lesz egy kis időm végre...
...Emmának...egy olyan kiskánynak,aki szereti a feltűnőt,a pörgőset,kopogósat,rózsaszínűt,csillogót,nőciset...és a kihulló fogait a párnája alá gyömöszöli...
Nórának...egy másik kislánynak,aki befogja a szemét is ,ha Barbie reklám van a TV-ben,de imádja a kismacskáit és a barna színt,
Annának,a 20 éves kislánynak,aki vizsgaidőszakban FBI-os igazolványt gyárt a "nemnőcis" hugának(persze tanulás helyett),és sikerült lebeszélni a Pompei-vörös falról és rá- a világoskékre,a fehéres parkettára,de most mindent tengerész stílusban kér...
...Lillának,akinek kezd köze lenni az építészethez,és bár itt nem látszik,ez a cicalány az Eiffel- torony körül száguldozik robogóval,(ja és nagy Talmácsi-rajongó,de Rossi is egy kedvenc)és szereti a cicákat...(mármint Lilla)
...és ha a férjem kérdezi,ezt nem magamnak,sőt nem is én...

11 megjegyzés:

idi írta...

Még egy párszor átfogom olvasni és nézni a bejegyzésed,mire feltudom ezt a sok gyönyörűséget dolgozni.Emilben válaszolok a kérdésre.Benne lennék szívesen.

idi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
katafolt írta...

Tőled nem irigylem,de ennyi jó könyv egyszerre,hát...nagyon jó kislány lehettél mostanság.Hárommal ezek közül már rég szemezek én is.

Monika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
martimez írta...

martimez@gmail.com

Trudi írta...

Ezek igazi kincsek! L.Kemshall-lal már én is szemezgetek, találtam az amazonon. Milyen olajpaszteled van?

martimez írta...

Artists paintstik oil paint ...többet itt:
http://martimez.multiply.com/photos/album/84/silk_paper

martimez írta...

per (ez lemaradt)

Polyák Ildikó írta...

Ha tudtam volna, a THe Art of Manipulating Fabric nekem is megvan, de nem igazán tudom mire használni. Katafolt, nem azzal szemezel?

martimez írta...

Ildinek
Nekem nagyon tetszik,még nem próbáltam ki...nem tűnik egyszerűnek,az angolom sem tuti,de szeretem a kihivásokat,csak már adnának egy kis időt...
Ja ,és nálad tanultam festeni Ménfőcsanakon (a nővéremmel)...és nagyon tetszett!

Elizanikó írta...

Martimez !

Fantasztikus élményekben volt részed ! Köszönöm, hogy írtál róla beszámolót.

Ildi !

A THe Art of Manipulating Fabric könyvet szívesen átveszem, ha Katafolt nem kéri.