2008. május 20., kedd

Norvég inspiráció

Nagyon megtetszettek ezek az egyszerű,de vagány gyerek quiltek,feltettem ide,bár ezen az oldalon külön figyelmetztettek,hogy az engedélyük nélkül NEEE,azt hiszem ,az a veszély nem fenyeget,hogy meglátják Norvégiaban az én kis lopásomat.Talán az 1 Ft-os férfiing-mintáimat is felhasználhatnám hasonlóra(ha volna időm)-még a pápai textilgyárból szereztem 2-3 ládányit...


Találtam egy norvég tervezőt,MarianneZ,azt hittem odavagyok a szines,vidám ausztrál quiltekért,erre most látok egy fakó ,önmagában inkább unalmasnak látszó anyagokból varrt gyerek cuccot,ami mégis más mint a többi,vagány kisfickókkal,mégvagányabb kiscsajokkal,kár ,hogy nem az én fejemből pattant ki.
Ez itt a "szempillás",tehát lányos változat,cuki nem?

1 megjegyzés:

idi írta...

Nagyon örülök az új bejegyzésnek.Sokszor jövök,de nem blogolsz.Tessék,mert kiváncsi vagyok.Mindenre :)