2008. április 2., szerda

Ez a terv! Még nem tudom ,hogy a puha flaneldarabkák ,hogy fognak viseledni,talán a legkézenfekvőbb megoldást fogom választani,nem vagdosom,hanem teljes 11x19cm-ét felhasználom.
A nyuszika kabátkáját egy kicsit beszineztem olajkrétával,ez vasalás után mosható! A kréta használatát itt pár képen megnézhetitek,(ezekTatabányán készültek Margitka tanfolyamán),főleg "Art quilt"-ben használják,még ki sem próbáltam,pedig már régen vettem.


Ezeket a flanel ing mintákat 7-8 éve vettem ,1 ft/csomag(30-40 db,11x19cm).Gondoltam,ezen fogok először kísérletezni,feltúrbózóm egy kicsit hímzéssel és (vagy) applikációval.Ez még húsvét előtt történt,ezért jutott eszembe Péter nyuszi,na meg egy nem túl nőcis lánykának szánom,aki még a szemét is eltakarja ,ha Barbie reklám van a tv-ben.








Megjött a két csomagocska,azt hiszem még sokáig csak nézegetem,nem merem kockáztatni,hogy esetleg elszúrom.Már keresem,hogyan használják fel mások ezeket a "charm "anyagcsomagokat.Ezek a "3 sisters"-ék nagyon szép anyagot terveznek,sajnos már későn vettem észre ezeket a csodákat ,van ami még jobban tetszik,itt megnézhetitek.




6 megjegyzés:

Unknown írta...

megnéztem az anyagokat gyönyörűek. mindegyik csomag csodás és szívesen venném bármelyik kollekciót. A 2. a rózsás és virágos mintájúak és a 3. barokkos selyem tapéta mintájúak a kedvenceim.

Zelnice írta...

Megnéztem az ITTet, és fantasztikus,mik vannak :-) !
Olvasom, Tatabányán lehet beszerezni az említett hölgytől a krétát. Hogy lehet felvenni vele a kapcsolatot?

martimez írta...

Foltvilág Kézimunka Stúdió
2800 Tatabánya Kossuth l. u .83.
06 30/4281202
Azt hittem,Margitkát mindenki ismeri...
Siposné Cseh Margit
Tanfolyamokat is tart a boltban.A kréta talán nincs folyamatosan,azt ő is nagyobb nemzetközi kiállításokon szerzi be,ha van akkor érdemes többen venni,és felezni a krétát,mert nagyon drága,de sok...

idi írta...

Irigyellek a kockás anyagok miatt:))))))))))Imádom Őket.

Névtelen írta...

Szia! Tőlük rengeteg ötletet gyűjthetsz:
http://m.youtube.com/user/MissouriQuiltCo
A legfrissebbet is éppen ilyen charm pack-kel csinálták, én is meg fogom csinálni, mert pontosan ugyanezt a nevű charm pack-et vettem tőlük a minap.
Nagy Rozália (quilter)

martimez írta...

Köszi ,majd megnézem ezeket.